STRESUL din alimente !!!

stresul din alimente· Cofeina. Aceasta se găseşte în cafea, ceai, ciocolată, cola etc. Cofeina determină producerea de adrenalină şi în felul acesta duce la creşterea nivelului stresului. Persoanele dependente de cofeină îşi extenuează glandele suprarenale, cele care produc hormonii stresului. Aceşti hormoni ai stresului influenţează metabolismul. În consecinţă, pe termen lung, cofeina determină  si creşterea în greutate, mai ales dacă este asociată cu un regim alimentar nesănătos. Consumul excesiv de cofeină are acelaşi efect ca şi stresul prelungit.

· Alcoolul este o cauză majoră ce provoaca stresul. Culmea ironiei este tocmai faptul că mulţi oameni se apucă de băut pentru a combate sau atenua stresul. Dacă însă alcoolul este asociat cu stresul, combinaţia este fatală. Alcoolul stimulează secreţia de adrenalină, ceea ce duce la apariţia unor probleme precum tensiunea nervoasă, irascibilitatea şi insomnia. Excesul de alcool duce la creşterea depozitelor de grăsime din zona inimii şi slăbeşte funcţia imunitară. De asemenea, alcoolul micşorează capacitatea ficatului de a elimina toxinele din organism. În condiţii de stres, organismul produce o serie de toxine. Dacă aceste toxine nu sunt filtrate de ficat, ele continuă să circule prin organism, provocând daune majore.

· Dulciurile. Zahărul nu conţine substanţe nutritive esenţiale. El furnizează o creştere bruscă de energie în organism, care este posibil să ducă la extenuarea glandelor suprarenale. Acest lucru poate duce la irascibilitate, o slabă capacitate de concentrare şi depresie. Consumul ridicat de zahăr reprezintă o povară serioasă pentru pancreas, fapt ce măreşte riscul apariţiei diabetului.

· Alimentele sărate. Sarea creşte tensiunea, epuizează glandele suprarenale şi induce instabilitatea emoţională. Folosiţi un înlocuitor al sării care să conţină potasiu, în loc de sodiu. Evitaţi alimentele gata preparate, cu un conţinut ridicat de sare, precum şunca, murăturile, cârnaţii etc.

· Alimente grase. Evitaţi consumul de alimente bogate în grăsimi saturate, cum ar fi produsele de origine animală, produsele lactate, alimentele prăjite şi cele din meniurile de fast-food. Grăsimile supun sistemul cardiovascular la un stres inutil.

· Laptele de vacă şi produsele lactate. Acestea provoaca stresul organismului prin substanţele pe care le conţin, de exemplu proteina numită caseină, care este foarte greu de digerat şi poate declanşa reacţii alergice.

· Carnea roşie. Carnea roşie, care are un conţinut ridicat de proteine, sporeşte concentraţia de dopamină şi norepinefrină din creier, ambele substanţe fiind asociate cu stari precum anxietatea şi stresul.

· Alimentele gata preparate şi rafinate , precum pâinea albă şi făina rafinată, supun la stres organismul ca urmare a faptului că sunt sărace în substanţe nutritive, conţinând din abundenţă calorii inutile. În plus, pentru a digera alimentele rafinate, organismul dumneavoastră trebuie să-şi folosească propriile vitamine şi minerale, adică să îşi consume rezervele. Alimente pe bază de făină albă sunt prăjiturile, biscuiţii, pâinea şi produsele de patiserie.alimentatie-bio-piramida

· Margarina şi alte uleiuri vegetale procesate. Acestea au un conţinut foarte ridicat de acizi graşi trans, iar o dietă care abundă în aceşti acizi poate avea un efect negativ asupra colesterolului, crescând riscul afecţiunilor cardiace. În acelaşi timp, aceste produse blochează asimilarea de către organism a acizilor graşi esenţiali, benefici pentru sănătate.

· Alimente condimentate. Condimentele conţin uleiuri volatile, care au capacitatea de a irita mucoasa stomacului. Este mai bine să evitaţi să consumaţi curry, ardei iuţi şi cârnaţi foarte picanţi, prezenţi în bucătăria mexicană şi indiană, precum şi unele băuturi. Un meniu cu curry sau chilli, conţinând un amestec de condimente foarte picante, are capacitatea de a perfora, la propriu, mucoasa gastrică.

· Aditivii alimentari, conservanţii şi alte substanţe chimice. Aditivii alimentari provoacă un stres enorm organismului, deoarece acesta este nevoit să lucreze din greu pentru a le face faţă; rezultă că energia şi substanţele nutritive atât de valoroase sunt irosite, în loc să fie folosite în mod profitabil, de exemplu, la întărirea sistemului imunitar.

Produse eficiente pentru a combate stresul

Alte produse pentru: , , , , , , , , altele.

 SFATURI recomandate:

Trei solutii pentru combaterea stresului.
MEMORIE SI TINERETE VESNICA
PSORIAZISUL

V-ar mai putea interesa ...

  • Produse asociate
  • Sfaturi asociate

Nu exista relationari.

  • 10653795_828801263818264_73101650889787874_n

    Detoxifiere in perioada de post

    PROGRAM DE DETOXIFIERE SI REVITALIZARE A ORGANISMULUI IN PERIOADA DE POST   DIMINEATA-Detoxifiere in perioada de post Inainte de masa se ia o capsula de Ulcogastrin impreuna cu o lingurita de Extract uleios din 7plante SALV 7- pe o bucatica de paine integrala. Acest produs il puteti folosi si din 4 In 4ore daca aveti ficatul marit si o bila lenesa ,dar si colonul plin de toxineSe face terci din Hrisca, ... citeste mai multe
  • antioxidant-ceai-de-viata-lunga-farmacia-naturii

    Remediu ANTIOXIDANT – Ceaiul de viaţă lungă

    Remediu ANTIOXIDANT – Ceaiul de viaţă lungă amestec din cele mai folosite plante medicinale pentru menţinerea tinereţii Consumate de mii de ani în poporele lumii, ceairile îşi dezvãluie secretele si poporului nostru prin minunile pe care le face in sanatate. Ultimele cercetãri ştiinţifice asupra beneficiilor consumului de ceai au scos la ivealã proprietãţile sale anti-îmbãtrânire şi anti-cancer. Un vechi manuscris spunea cã ceaiul „este un medicament miraculos şi are puteri ... citeste mai multe
  • fobia

    FOBIA

    Proiecţii ale anxietăţii, fobiile pot invada oricare din obiectele şi situaţiile realităţii de care experienţa individuală se leagă într-un mod oarecare Fobia simplă În acest tip de tulburare, o persoană este în mod inadecvat anxioasă în prezenţa unui anumit obiect sau unei anumite situaţii, pe care ea tinde să o evite. În prezenţa obiectului sau a situaţiei respective se poate manifesta întreaga gamă de simptome anxioase: -simptomele psihice: presimţire amestecată ... citeste mai multe
  • combaterea-stresului

    Trei solutii pentru combaterea stresului.

    Gaseste multumirea si astfel vei gasi timpul                                     . Motivul stresului este launtric, nu exterior. Stresul nu este o infrangere obiectiva ci o autoinfrangere. La serviciu, te streseaza ritmul muncii si lipsa de timp. Japonezii, care lucreaza 72 de ore pe saptamana, nu sunt deloc stresati. Balcanicii lucreaza 44 de ore pe saptamana, dar adesea se plang de stres. Combati stresul anuland sau dizolvand doua conflicte : conflictul cu Munca si ... citeste mai multe
  • bai-de-plante

    Maturica de baie – relaxare si frumusete

    Măturica de baie din mesteacăn. Aceasta este esenţială pentru cei care suferă de reumatism. Ea este elastică, trainică, comodă şi are o aromă deosebit de plăcută. Măturică de mesteacăn curăţă foarte bine pielea şi are un efect benefic în cazul piodermitei. Substanţele eterice eliminate de crengile de mesteacăn ajută la eliminarea sputei şi la îmbunătăţirea respiraţiei. Măturică curativă de mesteacăn se recomandă să fie pregătită în a 12-a zi a ... citeste mai multe

Comentarii ...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.