ulei-de-in-omega-3-100ml-parapharm

ULEI DE IN OMEGA 3 – sticla 100ml

12,50 lei

Cea mai bogata sursa de acizi grasi omega 3

Descriere Produs

Uleiul de In – Cea mai bogata sursa de acizi grasi omega 3

Acizii Grasi Omega 3 se gasesc preponderent în Spirulina, Soia, nuci si seminte de In. Într-adevar, acesti acizi grasi se mai întâlnesc si în carnea si uleiul pestilor marini (ton, cod, hamsie, macrou, hering, somon), dar alaturi de cantitati mari de colesterol. Se recomanda deci sursele vegetale de acizi grasi Omega 3, în raport cu cele de origine animala, deoarece primele nu contin colesterol. Folosind ulei de peste, vom urma sa “spalam” cu acizi grasi Omega 3 ceea ce vom “murdari” simultan cu colesterol. Desi sursele de origine vegetala, spre deosebire de cele de origine animala, contin doar ALA (acidul alfa-linolenic), corpul uman are capacitatea ca din el sa-si sintetizeze si ceilalti 2 reprezentanti ai clasei (EPA – eicosapentaenoic acid si DHA – docosahexaenoic acid) în cantitatile necesare.
Proprietati:
Uleiul din seminte de in este obtinut prin presare la rece contine substante deosebit de valoroase pentru organismul uman. Este cea mai importanta sursa de acid linoleic care este molecula cheie in sinteze hormonilor umani.
Efecte:
– scade nivelul colesterolului din sange
– favorizeaza scaderea glicemiei la diabetici
– intareste sistemul imunitar
Necesarul zilnic de Acizi Grasi Omega 3
Daca acoperim nevoile cotidiene ale organismului doar din ulei de in:
– 3 picaturi / zi în primul trimestru de viata;
– 6 picaturi / zi în al doilea trimestru de viata (în 2 prize);
– 9 picaturi / zi în al treilea trimestru de viata (în 2-3 prize);
– 12 picaturi / zi (1 ml), între vârsta de 9 luni si 2 ani;
– 1 ml (12 pic.) / zi între 2–12 ani, în 2-3 prize;
– echivalentul a 1 lingura (15 ml) / zi, peste vârsta de 13 ani, în 1-2 prize.
Dozele de 2-3 linguri / zi sunt rezervate cazurilor speciale de cancer, leucemie si SIDA, la adult. Încercati sa nu depasiti 3 linguri de ulei/zi, fie el si de in (sau per total), deoarece exista riscul cresterii lipidelor plasmatice si deloc de neglijat este si riscul de îngrasare. Deci si aici, ca si în cazul oricarui lucru bun, este nevoie de moderatie. Trebuie retinut ca uleiul de in este totusi un ulei, fiind astfel situat în vârful listei alimentelor celor mai calorigene. Astfel 1 lingura de ulei (15 ml) x 9,3 kcal / gram, depaseste cu mult de 100 kcal!
Componente nutriţionale ale seminţelor de In: lipide 41%, fibre vegetale 28%, proteine 20%, apă 7%, minerale 4%.
ulei de inAmbalare: sticlă de ulei 100ml
Producator: SC Parapharm SRL
Functiile importante ale Acizilor Grasi Omega 3
– scad colesterolul total sangvin si LDL-C cu densitate mica (care este extrem de aterogen!);
– scad VLDL (atât prin inhibarea productiei cât si a secretiei lor hepatice), scazând implicit si lipemia post-prandiala. Astfel riscul bolilor cardio-vasculare se reduce semnificativ la cei care aduc prin alimentatie surse de AG Omega-3;
– inhiba factorii generatori de ATS si inflamatie: proliferarea celulelor musculare netede, scade exprimarea moleculelor de adeziune celulara, modulând si sinteza eicosanoidelor;
– produc o crestere usoara a HDL-C (colesterol “bun”);
– au efect anti-trombotic, protector anti-embolic si asupra hemostazei: reducerea moderata a vâscozitatii sangvine si a agregarii plachetare, prelungirea moderata a timpului de sângerare; scade productia si activitatea fibrinogenului;
– reduc întinderea zonei de necroza cardiaca post-infarct recent;
– scade rata aritmiilor cardiace;
– sunt absolut necesari pentru dezvoltarea completa a creierului uman în timpul sarcinii si în primii 2 ani de viata;
– cantitatea de serotonina (una dintre „moleculele cerebrale ale placerii”) este la niveluri scazute în creierul persoanelor care prezinta si o valoare mica a AG Omega-3 în lichidul cefalo-rahidian. Dar si reciproca este perfect valabila! Serotonina este o substanta care are si proprietati anti-depresive importante. În plus ajuta la cresterea si ramificarea terminatiilor nervoase (dendride si axoni);
– DHA este esential pentru dezvoltarea sistemului nervos, a retinei si a sistemului imunitar al copilului. Hranirea cu lapte artificial determina un aport de AG Omega-3 redus sau nul, acest lapte fiind bogat în AG trans; practic nu exista vreun substituent al laptelui matern, daca mama a fost hranita corect. Prin alaptarea la sân se vor da copilului AG esentiali, care contribuie la cresterea rapida a capacitatilor intelectuale, a tesuturilor corpului, aducându-se si un aport suficient de anticorpi;
– întârzie si reduce aparitia simptomelor senilitatii prin blocarea generarii de radicali liberi de natura lipidica;
– actiune anti-mutagena si de protejare a materialului genetic;
– stimuleaza cresterea si dezvoltarea armonioasa a întregului organism;
– DHA si ALA sunt constituenti importanti ai membranei neuronale si a vaselor de sânge din creier. În starile asociate cu deficitul lor, se întâlneste o încetinire a cresterii staturo-ponderale, leziuni ale pielii, degenerescenta a organelor interne, o functie vizuala anormala si chiar neuropatie periferica;
– efect antiinflamator mediu: se obtin rezultate notabile în boala Crohn, scade VSH-ul (viteza de sedimentare a eritrocitelor) si simptomele artritei reumatismale;
– sunt niste modulatori deosebit de puternici ai raspunsului imun. Efecte importante în bolile autoimune, infectii virale si / sau bacteriene, cancer, SIDA. AG Omega-3 au si uimitoarea capacitate de a distruge vasele care alimenteaza cu sânge tumora (proprietate pe care o mai are numai genisteina din soia);
– alimentarea cu surse de AG Omega-3 produce marirea suprafetei intestinale si a absorbtiei nutrientilor
– previne aparitia preeclamsiei si a eclamsiei gravidice. Femeile care tocmai au nascut, nu vor face depresia de post-sarcina (care afecteaza între 4-6% dintre lehuze), daca au un aport suficient de AG Omega-3;
– prezinta efecte benefice si-n sindromul Raynaud, atenuând pâna la disparitie manifestarile clinice, dupa o utilizare îndelungata (în special a uleiului de in);
– un raport Omega-3 / Omega-6 supraunitar provoaca vasodilatatie arteriolara si previne o eventuala hipertensiune arteriala, reducând tendinta la vasoconstrictie; efectul se datoreaza în special EPA si DHA (raportul normal Omega-3 / Omega-6 este < 1);
– în bolile glomerulare renale, aportul de AG Omega-3 reduce pierderile de proteine prin urina;
– vindeca ulcerul gastric si duodenal; efecte excelente au fost raportate si-n terapia colonului iritabil
– previn instalarea depresiilor. Un aport crescut de AG Omega-6 (ex: ulei de floarea soarelui) în dauna AG Omega-3, produce modificari în structura membranelor neuronale si odata cu acestea si depresia apare mai des;
– reduc problemele legate de ciclul menstrual, regularizându-l si diminuând frecventa si intensitatea durerilor menstruale;
– diminueaza frecventa si intensitatea crizelor de astm bronsic;
– reduc simptomele si blocheaza actiunea citokinelor (TNF alfa, PAF, PCR, IL1-8 etc.);
– sunt substante anti-oxidante puternice, utile în preventia si tratamentul pe cale naturala a cancerului
– conduc la îmbunatatirea relaxarii endoteliale prin stimularea vasodilatatiei dependente si independente de NO;
– au efect hipoglicemiant (util si la diabetici), transformând glucoza sangvina în glicogen de depozit;
– reduc rezistenta la insulina;
– accentueaza sinteza hemului pentru eritrocite;
– previn si combat eficient migrenele;
– rol calmant si de marire a rezistentei sistemului nervos la stres. Somnul se instaleaza mai repede la cei care au în alimentatie surse bogate de AG Omega-3, iar frecventa insomniilor scade semnificativ;
– stimuleaza sinteza colagenului din piele, aceasta devenind mai elastica si mai supla.
Laptele matern contine de pâna la 5 ori mai mult acid arahidonic, de 2 ori mai mult EPA si de 30 de ori mai mult DHA decât laptele praf artificial, care este sarac in seleniu si biotina. Procesele cerebrale cele mai afectate de lipsa AG Omega-3 sunt reprezentate de abilitatile legate de învatare, perceptia auditiva si vizuala, de anxietate si depresie. Este afectat si sistemul imunitar, cu cresterea frecventei alergiilor, a bolilor de piele; chiar o frecventa crescuta a colicilor la sugari se pare ca este nemijlocit legata de deficitul AG Omega-3. Este recomandabil ca în sarcina si lehuzie consumul grasimilor hidrogenate (margarine) sau a celor saturate sa fie redus substantial sau mai bine evitat, deoarece va determina scaderea eliminarii prin lapte a AG Omega-3.
Semintele de in si uleiul extras din ele, stimuleaza secretia lactata materna si se recomanda sa fie consumate de cel putin 2-3 ori pe saptamâna. Laptele matern are un continut ridicat de ALA si de precursori ai prostaglandinelor, pe când laptele de vaca este sarac în aceste componente, continând si grasimi saturate. Un continut scazut de AG Omega-3 si ridicat în AG Omega-6, influenteaza negativ sinteza prostaglandinelor, care va afecta si sistemul imunitar ducând la cresterea predispozitiei la cancer, cât si la probleme cardiace. Câteva picaturi de ulei de in administrate zilnic sugarului, vor rezolva rapid aceasta problema.
Consecintele deficitului de Acizi Grasi Omega 3
– produce alienare mintala la tineri;
– determina cresterea frecventei sinuciderilor, a crimelor, a delicventei juvenile si a comportamentului agresiv în rândul copiilor;
– creste sansa ca tinerii sa ajunga dependenti de droguri sau/si de alcool;
– incidenta ridicata în contactarea de boli ale sistemului imunitar, si infectii cu virusul Epstein-Barr, Candida, rino-sinuzite, boli auriculare, alergii, boli digestive;
– capacitatea de memorizare si învatare scazuta la copii;

Opinii

There are no reviews yet, would you like to submit yours?

Fii primul care comentează “ULEI DE IN OMEGA 3 - sticla 100ml”

*


V-ar mai putea interesa ...

  • Recomandari
  • Produse asociate
  • Tratamente similare
  • Sfaturi
  • Cura de slabire rapida Farmacia Naturii

    CURA DE SLABIRE RAPIDA FARMACIA NATURII

    această cură de slăbire este o recomandare: dr.ing.Iuliana.Barbu PASUL1 in cura de slabire: Dimineata pe stomacul gol se bea o cana decoct de boabe de OVAZ Denumirea uzuala: Ovaz. Denumire latina: Avena sativa. Scurta descriere: face parte din Familia Gramineae, alaturi de grau, orz, orez, secara, porumb, etc. Spiculetele biflore sunt grupate in panicule laxe si mari. Intr-o scriere antica se arata ca dacii si germanii erau printre singurele popoare … mai multe →
  • Sindromul Raynaud

    Sindromul Raynaud – circulatie periferica deficitara

    Sindromul Raynaud este caracterizat printr-o scădere continuă a fluxului sangvin către extremităţi, în general către mâini, dar pot fi implicate şi picioarele, degetele de la picioare, nasul, obrajii, urechile şi bărbia. Părţile corpului care sunt afectate se pot albi iniţial din pricina spasmului vaselor de sânge şi apoi înroşi intens, pe măsură ce vasele se destind, aducând o cantitate sporită de sânge în zonă. Degetele pot fi iniţial reci şi … mai multe →
  • nucul-simbolul-abundentei-fertilitatii

    Nucul – simbol de abundenta si fertilitate

    Nucul (Juglans regia L) Nucul este un arbore originar din Asia occidentală, care astăzi este difuzat şi cultivat în întreaga Europă centrală şi meridională. Planta poate ajunge Ia 10-20 metri înălţime, iar trunchiul la 5-6 metri circumferinţă. Are trunchiul drept, acoperit de o scoarţă gălbui cenuşie netedă, care odată cu vârsta se crapă longitudinal şi ramuri groase sinuoase care formează un frunziş înalt, larg şi des. Ramurile tinere au scoarţa … mai multe →
  • Chimenul negru negrusca negrilica

    Chimenul negru ( Negrilica ) – „remediul pentru orice, in afara de moarte”

    sursa: viataverdeviu.ro Aceasta umila, dar imens de puternica samanta omoara MRSA (Stafilococus aureus multiplu rezistent, la mai multe tipuri de antibiotice), vindeca acele corpuri otravite de arme chimice, stimuleaza regenerarea celulelor beta muribunde din pancreasul diabetic, si face inca si altele, despre care putini stiu ca exista. Semintele plantei anuale cu flori, Nigella Sativa, au fost pretuite pentru proprietatile lor vindecatoare din timpuri imemoriale. Desi este numita de catre vorbitorii … mai multe →
  • f115-1024x676

    SUPA E GUSTOASA SI SANATOASA

    Supa crema de dovlecei • 200 gr cartofi • 2 dovlecei mici • 100 gr ceapă • sare, măra Se toacă legumele şi se pun la fiert cu apă cât să le acopere. Se fierbe la foc mic, cu oala acoperită. Când a fiert cartoful se lasă la răcit (să nu fie fierbinte) şi se mixează supa în blender şi se potriveşte de sare. În momentul servirii adăugaţi în farfurie … mai multe →
  • r_1246890023

    RETETE DE SALATA SANATOASE

    Salata cu orez, mazăre, porumb şi ciuperci Gustul acestui preparat te va uimi! Ingrediente si cantitati: 1 cana orez 3 cani apa 1 cutie mazare 1 cutie porumb 1 cutie ciuperci 1 catel de usturoi 2 cepe de apa 1 borcanel smantana slaba (150-200 g) 1 lingura otet balsamic verdeata proaspata nucsoara proaspat macinata sare, piper, dupa gust, ulei Mod de preparare: 1. Caleste orezul in ulei incins, adauga apa … mai multe →
  • hrana-vie

    Alimentatia biologica, secretul sănătăţii

        Un studiu mamut, întins pe o durată de 35 de ani şi efectuat pe 500 000 de subiecţi, a dovedit fără drept de apel că alimentaţia vegetariană reduce drastic apariţia cancerului. Practicanţii terapiilor naturale au avut dreptate. Cifrele studiului EPIC (Investigaţia Europeană Prospectivă privind Cancerul şi Alimentaţia) sunt de necombătut. Legătura dintre cancer şi alimentaţie este edificată. Este cea mai mare anchetă realizată vreodată asupra relaţiei dintre nutriţie şi cancer. … mai multe →