Ce sa facem la intarzieriea comenzii ?

ce sa facem

- Ce sa facem dacă produsul sau comanda solicitate întârzie sa ajungă la destinaţie peste 48ore?

- Ce să facem în situaţii în care doriţi îndrumări?

SUNT  3 SOLUŢII SIMPLE:

1. Ce sa facem folosind telefonul fix sau mobil:

Solicitaţi telefonic la numerele de CONTACT de mai jos lămuriri sau detalii asupra situaţiei comenzilor, condiţiilor de livrare, detalii privind funcţionarea site-ului farmacianaturii.ro etc. Nu uitaţi să lăsaţi numărul dumneavoastră de telefon dacă doriţi să primiţi ulterior un răspuns ori o soluţie solicitării dvs.
TEL.ORANGE – 0728 970 915 – zilnic L-V (09-19), S (09-12).
TEL.ROMTELECOM – 0234 537 346 – zilnic L-V (09-19), S (09-12).

2. Ce sa facem dacă avem un cont de email:

Sesizaţi-ne printr-un email la farmacia_naturii@yahoo.com pentru orice informaţie, sugestie, nelămurire sau obiecţie. Cu siguranţă veţi primi răspuns în cel mai scurt timp şi la obiect.

3. Ce să facem fiind pe pagina cu detaliile produsului:

Scrieţi recenzii sau citiţi altele anterioare. Langa descrierea produsului este un tab dedicat recenziilor asupra acestuia care vă este foarte util în exprimarea propriei opinii şi documentarea asupra opiniilor consumatorilor.

Suntem deschişi oricând sugestiilor şi criticilor constructive, astfel încât să vă putem oferi servicii din cele mai bune.
Vă mulţumim că vă interesează produsele şi subiectele prezentate pe acest site!